Майонеза „Краси” за осми път е лидер в класацията „Любими марки”

Майонеза „Краси” за осми път е лидер в класацията „Любими марки”

24rodopi.bg/Икономика Една от най-емблематичните български марки – майонеза „Краси”, за осма поредна година доказа лидерските си позиции и трайните с

24rodopi.bg/Икономика

Една от най-емблематичните български марки – майонеза „Краси”, за осма поредна година доказа лидерските си позиции и трайните симпатии на българския потребител, който отново я избра за марка №1 в категория „Майонези, лютеници и сосове“.

Обичаният продукт е първенец и в категория „Собствени марки – храни и напитки“. Любимата майонеза на българите е финалист и в категория „Българска марка – храни“, и е в ТОП 5 на брандовете, събрали най-много гласове в тазгодишното издание на ЛЮБИМИТЕ МАРКИ.  Близо 50 000 души се включиха в гласуванията, които бяха в 43 категории.

Още с първото си участие в потребителската надпревара Майонеза „Краси” лидира своята категория безапелационно и вече има осем поредни отличия в своя актив. Това показват резултатите от единствената по рода си потребителска класация у нас – „Любимите марки“. Тя протече в три кръга, в хода на които потребителите можеха да дадат предпочитанието си за различни компании, работещи на българския пазар. В хода на всички гласувания подкрепата за майонеза „Краси” беше силна и постоянна, като в последния кръг получи над 5000 гласа.

„Любима марка“ е най-ценната оценка, защото е дадена от най-ценното жури – хиляди български потребители, които познават, обичат и купуват ежедневно майонеза „Краси”.

Да си победител в подобна класация за осма поредна година е привилегия и отговорност, която задължава целия екип на компанията да продължи традицията: „Краси” да остане с непроменимо качество и вкус, любима и предпочитана за поколения българи.

COMMENTS

WORDPRESS: 0