Ерол Мюмюн купи перални с лични средства за два хосписа и Център за незрящи

Ерол Мюмюн купи перални с лични средства за два хосписа и Център за незрящи

24rodopi.com/Общество Три перални бяха дарени на хоспис „Добролюбие“, хоспис „Червен кръст“ и Центъра за социална рехабилитация и интеграция на лица

24rodopi.com/Общество

Три перални бяха дарени на хоспис „Добролюбие“, хоспис „Червен кръст“ и Центъра за социална рехабилитация и интеграция на лица със зрителни увреждания.

Дарението бе направено от кмета на Кърджали Ерол Мюмюн, а техниката е закупена с негови лични средства.

С този жест кметът изпълнява поето обещание на 9 октомври, когато се отбеляза Световния ден за палиативна грижа.

Управителят на хоспис „Добролюбие“, Здравко Карамитев, изказа искрена благодарност за жеста. Той поздрави Ерол Мюмюн с изборния успех и му пожела успешен мандат.

„Това е знак за социалната Ви ангажираност към хората от общността, нуждаещи се от хоспис – палиативни грижи“, каза той и покани кмета да сложи първата играчка на елхата в хосписа, която ще се украси за Коледа.

Управителят на „Червен кръст“ Стела Каракашева също благодари за дарената пералня, от която персоналът има неотложна нужда. Кметът изрази готовност за подкрепа и на двата хосписа, в които се грижат за хора с тежки болести и им пожела светли Коледни и Новогодишни празници.

Емоционална среща имаше кметът с ползващите услугите на Центъра за социална рехабилитация и интеграция на лица със зрителни увреждания, с директор Мюжгян Адем. Кметът посочи, че дарението е по повод предстоящия Международен ден на хората с увреждания – 3 декември. Мюжгян Адем поясни, че посетителите на центъра за незрящи изработват топки за сушилни и новата пералня ще им бъде от полза за създаване на възможност за трудова заетост.

Ерол Мюмюн посочи, че Община Кърджали ще се стреми да провежда адекватна социална политика като разкрива нови и качествени социални услуги. Към настоящия момент в общината са разкрити и функционират 20 услуги за деца и възрастни с увреждания като 2 от тях се финансират от общинския бюджет.

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0