24rodopi.bg/Общество
Той шофираше в този град, но рядко. Той се уповаваше на автомобила си, защото шведите му гарантираха, че няма да се счупи по неговите дупки.
Той се чувстваше за вечен.
Той бе просто един Хасан!
***
Пътищата ни са зле. Генерална констатация за цялата страна. Въпреки цифрите с много нули в края, които са буквално изсипвани за строеж, ремонт и поддръжка.
Ако магистрали и първокласни пътища не са „ОК“, то уличната мрежа в градовете си влиза в графата „Трагична“. На някои места уменията на водачите трябва да се изключители, кара се зиг-загообразно, за да се предпази малко от малко самия автомобил. И въпреки това, по улиците е по-надеждно отколкото по тротоарите, които на места са в окаяно състояние.
По последни данни, над 65 000 са регистрираните МПС в Кърджалийско, като леките автомобили са над 50 000. Броят на превозните средства в региона пък расте средно с по над 3000 на година.
„Всеки се качил на кола и писка“-реплика от бг класиката „Оркестър без име“. Басистът по призвание и монтьор по професия герой Павката обяснява в сервиза на забързан клиент.
Та и с пискането от пътищата на водачите се заглушава нежния стон на пешеходците, майки с колички и велосипедисти, които едва минават по тротоарите.
***
Ерол тръгна да променя наследството на Хасан…
***
Картинка в областния град.
***
Пътища се правят. Улици се ремонтират, поне тези, по които Хасан с „Волво“-то не усещаше дупки.
Както не чувстваше пробойни в бюджета.
„Волво“-то държи, нали Хасане, думаха потърпевши.
На Хасан не му пукаше.
Той си бе доцент.
Той бе инженер.
А, хората, го псуваха.
Той си мислеше, че вали…