24rodopi.bg/Общество „Едноличен лидер на пазара. Най-голямата компания за управление и поддръжка на жилищни сгради в България. Дружеството е създаден
24rodopi.bg/Общество
„Едноличен лидер на пазара. Най-голямата компания за управление и поддръжка на жилищни сгради в България. Дружеството е създадено през 2014 г. с идеята да направи живота в Етажните Собствености много по-добър и организиран. Компанията работи във всички 28 области на страната…“.
Презентацията на компания „Вход Мениджър“, превърнала се в кошмар за живеещите в блок №8 в кърджалийския квартал „Възрожденци“. Повече от година собствениците на апартаменти плащат ли плащат, а не могат да прекратят договора си с фирмата, жалваха се смятащите се за ощетени в редакцията на 24rodopi.com.
Всичко започва на 2 февруари м.г. Провежда се общо събрание на блока и се подписва контракт с компанията за ползване на услугите в рамките на една година.
„Не ни беше представен втори екземпляр от договора, като се задължихме всеки месец да плащаме по 6 лв. на апартамент от блока. В договора е записано, че промени в клаузите се правят само на общо събрание на блока. Но през месец септември таксата се промени без наше знание на 6,50 лв., а от 1-ви януари т.г. на 8,50 лв.
За една година се проведе само едно събрание по тяхно искане, като ние нямахме право да провеждаме такова без тяхно съгласие. По време на срещата представихме проблемите, възникнали в сградата, но нищо не бе направено от страна на фирмата“, споделят живеещите в кооперацията в най-големия квартал на Кърджали.
Финансов отчет за периода февруари 2022-февруари 2023-та не е бил представен, твърдят собствениците на жилища. Единственият контакт с компанията в София пък е чрез имейли.
„На 17 януари се спука тръба в мазето и след обаждане в централата на фирмата ни беше казано, че имат ВиК майстор във Варна, като ни посъветваха как да действаме. Ние трябваше да стоим без вода три дни. Потърсихме си майстор срещу 150 лева да отстрани повредата, но това не ни беше заплатено от фирмата.
През шест месеца получавахме предупреждения, че ще ни бъде спрян асансьора поради неплащане за поддръжката му от компанията. Разходите на блока за месец са около 150 лв. за ток, вода и такса за асансьор. Всички останали пари бяха за сметка на фирмата. Беше поискана еднократна сумата от 11,50 лв. за изравнителна сметка, при положение че има излишък“, дават примери живеещите в блок №8.
Според тях, единственото свършено от „Вход Мениджър“, и „то наполовина“, е заваряване на ръждясала шина на входната врата.
„С подписването на договора те ни направиха изцяло зависими от тях без да са свършили някаква работа. Ние нямаме никакви права, а само задължения. Дори да сме изпратили тридесетдневно предизвестие за отказ, както е по договор, продължават да не зачитат нашия отказ. Имаме регистрация в Общината за избрано ново легитимно ръководство на блока, но продължават да ни притесняват с мейли за несъществуващи дължими суми от нас“, посочват собствениците на жилища. И завършват с: как да се отървем от тях?!
COMMENTS