Изборът на потребителите: За 7 път майонеза „Краси” е любима марка

Изборът на потребителите: За 7 път майонеза „Краси” е любима марка

Над 45 000 потребители взеха участие в 13-тото издание на класацията „Любимите марки”.Те посочиха брандовете, с които емоционалната им връзка е

Над 45 000 потребители взеха участие в 13-тото издание на класацията „Любимите марки”.Те посочиха брандовете, с които емоционалната им връзка е най-силна.

За 7 ма поредна година Майонеза „Краси” бе номинирана и премина през трите кръга на най-популярната потребителска класация у нас като  убедително спечели вота в своята категория.

От създаването на категорията Майонеза „Краси” държи водачеството през всички години до сега. Това отбеляза и мениджърът  на предприятието Даниела Авджиева, която благодари на потребителите за високата оценка и доверието! И посочи, че ежедневните усилията на целия екип са насочени към една  ценност-Майонеза „Краси” да остане продукт   с непроменимо качество и вкус!

В особено оспорваната категория „Любим работодател – българска компания“ Фабрика за майонеза „Краси“ се нареди в топ 3.

За разлика от други класации, „Любимите марки” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.

Майонеза „Краси” е лидер на пазара на майонеза у нас вече над 25 години, носител е на редица награди от престижни форуми и записа името си в Книга та на Гинес, като  стана първият продукт в историята на българската хранително-вкусова промишленост, носител на Рекорда на Гинес за най-голяма кофичка с майонеза в света.

На снимката: Изпълнителният директор на Фабрика за майонеза „Краси“ Даниела Авджиева

24rodopi.com

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0