Едни 8 000 гласа стигат за 5-ия мандат! Една седмица шанс за кандидатите да излязат от офисите и от Фейсбук!

Едни 8 000 гласа стигат за 5-ия мандат! Една седмица шанс за кандидатите да излязат от офисите и от Фейсбук!

Точно след седмица България ще гласува за 45-тия парламент. Всеки ще има право да пусне бюлетина за… За 240 души, които ще получ

Точно след седмица България ще гласува за 45-тия парламент. Всеки ще има право да пусне бюлетина за…

За 240 души, които ще получават бая хубави заплати. За едни политически играчи, които трябва така да наредят пасианса на усвояването на милиардите от Брюксел в следващия програмен период, че да не се налага наесен пак да се ходи на избори. За едни хора, които се пъчат, че са политици, ама ако не станат депутати, едва ли бихте взели някой от тях на работа във вашата фирма. За…

Ако сте кандидат за народен представител и нито един от отговорите за бюлетината не ви се нрави, знайте, че това мислят самите избиратели. Имате още време да излезете от офисите и от Фейсбук, за да правите истинска кампания. На терен. Очи в очи с избирателя. От врата на врата. С истински думи.

Направете нещо запомнящо се.

Само едни 7-8 хиляди гласа са необходими за 5-тия мандат в Кърджали!

 

 

Започва най-интересната седмица от предизборна кампания`2021. Всъщност, по-точният израз е „дано кандидатите направят поне следващите дни интересни“, защото до днес положението е като с националния отбор по футбол на България – големи приказки, а на терена – мъка.

Скука. Дори опитите за предизвикване на интереса на избирателите през Фейсбук са „греда“ след „греда“. Възприятието на основната част от потребителите на социалната мрежа, когато им се натрапи политическото се свежда основно до реакцията „Я не ме занимавай с глупости!“. А, да, имало харесвания и споделяния! Колко? Колко от тях са от партийно обвързани?

По-коректният въпрос трябва да гласи: Защо всички, които са на хранилка при нас, които трябва да са благодарни на партията, не харесват моите снимки от „срещите с избирателите“ и не ги споделят?

 

Седят си кандидатите и активистите на партията в офиса и се взират в компютрите, сякаш някакъв алгоритъм ще им посочи изборните резултати. После се анализират внушенията на социолози и политолози, че всичко било вече ясно, че щяло да има ниска избирателна активност, че…

Нищо не е ясно. Социолозите и политолозите, които ядат хляб от партиите, правят внушения. Някои даже не се опитват да правят анкети, а направо облъчват с чужда стъкмистика. Да, ама облъчват пак партийния актив.

 

И малко добри думи за кандидатите и политическите сили, които работят на терен. Има ги. И не го правят само заради снимките, а се опитват да заинтригуват повече хора. Дали ще успеят с моделирането на кампания „твърд електорат, но и добавена стойност“?

Поне се опитват.

24rodopi.com

COMMENTS

WORDPRESS: 0