ВИДЕО репортаж: 2 години по-късно – Местан отново на „кръстовището на смъртта“

ВИДЕО репортаж: 2 години по-късно – Местан отново на „кръстовището на смъртта“

Лютви Местан проведе сам „следствен експеримент“ на кръстовището на Загорско, където преди повече от две години загина 6-ме

Лютви Местан проведе сам „следствен експеримент“ на кръстовището на Загорско, където преди повече от две години загина 6-месечно бебе при тежката катастрофа между автомобила на политика и този на семейство от Кирковско.

Целта на председателя на партия ДОСТ бе да покаже нагледно неговата видимост от знака „Стоп“, на който той твърди, че е спрял. На място бе и шефът на Областното пътно управление в Кърджали Иван Гавазов, когото Местан обвини в лъжесвидетелстване само преди дни по време на заседанието по делото за смъртта на детето.

„В противоречие  със закона обвинителите са разпоредили на експертите видимостта ми да се мери, не от знака, а от базовата линия на основния път Кърджали-„Маказа“, където по закон нямам право да спирам, а видимостта там, разбира се, че е по-различна. Тази видимост, от която прокурорите ми мерят видимостта е практически нулева“, обясни след „експеримента“ Лютви Местан.

Двамата коментираха и маркировката.

„Ако стоп-линията не се вижда, защото е замърсена, както твърди Гавазов, останалите линии от маркировката защо се виждат?“, попита Местан, показвайки една от снимките от деня на произшествието.

„Тя и в момента е зацапана. И след 10 минути може да е зацапана. В момента минава една кола с инертен материал и изсипва, виждате го“, отговори шефът на Областно пътно управление, визирайки преминаващ през кръстовището в този момент товарен автомобил.

Според Лютви Местан, има опити за манипулиране и на релефа край кръстовището от страна на директора на ОПУ Кърджали.

„Под претекст, че някой депонира инертни материали, той иска съгласие да отстрани скалния нос, за да попречи при един официален следствен експеримент, видимостта ми да се измери коректно“, посочи още Местан.

Гавазов пък обясни, че от Пътното ще изчакат с разчистването, „за да не се появят инсинуации, че тенденциозно е иззет материалът“. Той отрече всякакви обвинения  в лъжесвидетелстване и манипулация на терена.

Припомняме, че катастрофата стана на 14 април 2019 година. Обвиняеми за съпричиняване на смърт по непредпазливост са Местан и бащата на загиналото дете Юсеин Ахмед.

24rodopi.com

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0